کسب درآمد در منزل رایگان

 کسب درآمد در منزل رایگان

 آیا میدانید ویدیوهایی که در گوشی یا کامپیوتر شماست و یا در شبکه های دیگر آپلود کردید بسیار ارزشمند است و می‌تواند به منبع درآمد شما تبدیل شوند؟!

بسیار ساده است؛ فقط کافیست ویدیوی خود را در فیلو آپلود کنید و به صفحه گزارش درآمد رفته و از کسب درآمد ویدیوی خود لذت ببرید.

 درآمد ویدیوهای شما از کجا به دست می‌آید؟

شما سهمی از درآمد حاصل از تبلیغات در صفحه ویدیوی خود در فیلو را دریافت میکنید.

 یک بار ویدیو آپلود کنید و برای همیشه درآمد کسب کنید!

برای شروع کافیه تا یک ویدیو آپلود کنید و شاهد کسب درآمد آن باشید. تا هر زمانیکه فیلو درآمد داشته باشد، این درآمد برای شما نیز ادامه خواهد داشت.

فیلو مجموعه ای از ویدیوهای برگزیده و ناب است که توسط انتشار دهندگان منتخب بارگذاری شده اند؛ با هزاران ویدیو در دسته های طنز، سرگرمی، تناسب اندام، فوتبال، فیلم و سریال، حیوانات، آشپزی و... منتظر شما هستیم.

پیشنهاد ویدیو های مورد علاقه شما:

سرویس هوشمند فیلو با تحلیل علایق شما ویدیوهایی را به شما پیشنهاد می دهد که به سلیقه شما نزدیکتر است؛ با این امکان دیگر لازم نیست وقت خود را صرف جستجوی ویدیو های جذاب کنید.

ویدیو های اطراف شما:

با این امکان فیلو، ویدیو هایی که در اطراف شما فیلمبرداری شده را مشاهده کنید؛ در این بخش فاصله دقیق شما تا محل ویدیو نیز قابل مشاهده است.

 

امکان دنبال کردن دوستان:

در فیلو می توانید دوستان و انتشار دهندگان محبوب خود را دنبال کنید تا ویدیو های آنها در بخش ویدیو های دنبال شده در دسترس باشد.

 

کسب درآمد اینترنتی 

https://newdaramad.ir/


آپلود آسان ویدیو:

در فیلو روش های مختلفی جهت آپلود ویدیو درنظر گرفته شده است تا به راحتی بتوانید علاوه بر آپلود فایل از دستگاه خود، از سایت های دیگر نیز ویدیو را بارگزاری کنید.

بعداً میبینم:

اگر از ویدیویی خوشتان آمد اما در آن لحظه فرصت تماشای آن را نداشتید، با این امکان فیلو، ویدیو را برای مشاهده در آینده نشانه‌گذاری کنید.

ویدیو های محبوب:

در فیلو امکان تماشای ویدیو هایی که مورد علاقه اکثر کاربران بوده را خواهید داشت.

لیست‌های پخش:

فیلو به شما امکان دسته بندی ویدیو های منتشر شده را در دسته‌های مختلف می دهد.

حساب های رسمی:

کاربرانی که دارای حساب رسمی در فیلو باشند، در بخش های ویژه سایت قرار خواند گرفت، که باعث افزایش بازدید و در نتیجه درآمد بیشتر خواهد شد.

سایت فیلو نیز به آدرس  ifilo.net در همه جا به راحتی دسترس شماست، چه در خانه باشید، چه در مترو و چه در حال سفر ...

کلمات کلیدی:

ویدیو، کلیپ، طنز، فیلم، سرگرمی، سینما، حیوانات،سرویس اشتراک ویدیو، بازیگران، هنرمندان، ترفند و خلاقیت، هنری، موزیک ویدیو ،نماهنگ، فوتبال، ورزشی، آشپزی، بازی، سیاسی، فیل

  • پنجشنبه ۱۱ آبان ۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

افراد آنلاين:
نقشه سايت یک آکادمی تمامي حقوق متعلق به سايت درآمد ویژه دانلود سریال جدید ایرانی مي باشد