کسب درآمد فوری از اینترنت ماهانه 4 الی 20 میلیون

بسم الله الرحمن الرحیم 

اولین و معتبرترین سایت درآمدزایی در ایران

کسب درآمد اینترنتی

این روزها با توجه به شرایط اقتصادی کشور کسب درآمد برای بسیاری از افراد جامعه بسیار دشوار است.

بسیاری از افراد به امید اینکه در آینده بتوانند شغل مناسبی داشته باشند به سختی درس میخوانند و عده ای دیگر نیز راه های دیگر را انتخاب میکنند.

هرکس به طریقی در تقلا است تا بتواند کسب درآمد ایده آلی داشته باشد.

اما متاسفانه اکثر از این تقلا ها بی نتیجه میمانند.

ویدئو زیر رو ببینید

کسانی که درس میخوانند معمولا بعد از فارغ التحصیلی در پیدا کردن شغل شکست میخورند و تمام زحماتی که این همه سال کشیدند و شب بیداری هایی که برای درس خواندن متحمل شدند به راحتی هیچ و پوچ میشوند و بر باد میروند.

چگونه به یک درآمد ایده ال برسیم؟

کسانی هم که راه های دیگر را انتخاب میکنند معمولا به دلیل نداشتن سرمایه زیر دست این و آن میشوند و تا آخرعمرشان هم زیر دست میمانند.

در نهایت نتیجه این شده است که بسیاری از جوانان بیکارند و حتی پول شارژ گوشی خود را هم ندارند و بسیاری دیگر هم به کارهای سخت با حقوق اندک مثل کارکردن در رستوران ها و کارگری در جاهای مختلف مشغول هستند و به هیچ وجه از شرایط زندگی خود رضایت ندارند...

در این میان عده اندکی نیز با زحمات فراوان شغل دولتی پیدا میکنند که بدک هم نیست و میتوانند یک زندگی بخور و نمیری داشته باشند.

با شغل های دولتی میتوان با 12 ساعت کار همراه با اضافه کاری و صبح خیلی زود از خواب بیدار شدن به درآمد روزی حدود 70 هزار تومن رسید.

خب با این شغل ها افراد حتی وقت بودن در کنار خانواده خود را هم به زور پیدا میکنند چه برسه به تفریح کردن آن هم با این حقوق اندک!

 

سرمایه گذای خطرناک کدامند؟

و حتی افرادی هم دوست دارند سرمایه گذاری انجام بدهند تا سود خوبی به دست بیاورند با هزار امید و آرزو تمام دارایی خود را در سیستمی مثل بورس قرار میدهند اما این سرمایه گذای تبدیل به تله میشود و تمام دار و ندار خود را از دست میدهند.

بهترین فرصت کسب درآمد را از دست ندهید!!!

کسب درآمد در منزل رایگان

 

کسب درآمد اینترنتی با گوشی و لپ تاپ یا کامپیوتر متصل به اینترنت در دوره زیر آموزش داده شده است ، تمام سعی ما این بود این دوره بصورت رایگان به دست شما عزیزان برسد تا به راحتی از محتوای ارزشمند آن استفاده کنید ، کافیست متناسب با نوع سیستم خود دوره مورد نظر را دریافت کنید.

کسب درآمد اینترنتی با لپتاپ

کسب درآمد اینترنتی با موبایل

پس همه افراد به دنبال یک راه برای کسب درآمد زیاد در قبال کار آسان و زمان کاری اندک هستند.

جالب است بدانید این راه جادویی و فوق العاده خیلی وقته که جلوی چشمان همه افراد قرار دارد ولی افراد از آن در جهت کارهای بیهوده و بی فایده استفاده میکنند.

این راه جادویی را همه ما میشناسیم: اینترنت و فضای مجازی است!!

 

آیا شما هم دوست دارید سیستمی رو داشته باشید تا در نهایت آرامش و خوشی ازش پول در بیاورید؟

کسب درآمد اینترنتی فوری 

کسب درآمد اینترنتی

حتی زمانی که در کنار خانواده هستید بصورت 24 ساعته به حسابتان پول واریز شود

من این سیستم را دارم و هر روز خداوند را شکرگذار هستم که تونستم بیاموزم و این سیستم رو راه انداز کنم.

درآمدزایی میلیونی

و میلیون ها تومان هم از همین اینترنت به دست آوردم 

کار مطمئن و حلالی که تنها عده ای کم از آن باخبر هستند و توسط این روش کسب درآمد میکنند.

بسیاری از افراد ثروتمند و موفق جهان که عکس های آن ها را مدام در تلوزیون و اینترنت و مجلات مشاهده میکنید

از طریق همین اینترنت به این ثروت دست پیدا کرده اند.

بنده خودم تا چند سال پیش از اینترنت فقط برای کار های بیهوده مثل دانلود فیلم های مختلف و چرخ زدن در شبکه های اجتماعی استفاده میکردم.

اما زمانی رسید که دیگه واقعا از وضع موجود خسته شدم و به دنبال یک تغییر بزرگ در زندگیم بودم.

چطوری ثروتمند شویم؟

دوست داشتم به جای اینکه ماشین های مدل بالا و لوکس رو فقط در فیلم ها یا در خیابان ها ببینم، خودم یکی از آنها را داشته باشم.

دوست داشتم به جای اینکه مکان ها و مناظر قشنگ رو فقط در فیلم ها ببینم، خودم به اونجا سفر کنم و لذت ببرم.

دوست داشتم پدر و مادرم و کلا خانوادم بهم افتخار کنن.

پس تصمیم گرفتم دنبال راه های کسب درآمد درست و حسابی از اینترنت بگردم.

تبلیغات مختلفی در سایت های مختلف دیدم.

در سایت های مختلف آموزشاتی بعنوان آموزش کسب درآمد زیاد از اینترنت میفروختند که هر کدوم از آنها قیمت های مختلفی داشتند.

از 5000 تومن شروع میشد تا 5 الی 9 میلیون!

کسب درآمد اینترنتی را از کجا شروع کنم

درآمدزایی میلیونی را از این نقطه آغاز کنید

بنده تقریبا همه آموزشاتی که در زمینه کسب درآمد اینترنتی در سایت ها وجود داشت رو خریداری کردم ولی وااااقعا همشون به معنای واقعی کلمه مزخرف بودن.

یکی میومد آموزش فعالیت در سایت های هرمی و کلاهبردار رو میذاشت، یکی میومد فعالیت در بازاریابی های شبکه ای و حرام رو آموزش میداد، یکی نحوه سرمایه گذاری در بیمه رو میگفت و الی آخر که همشون هم نهایتا دو سه صفحه حرف مفت میزدند و تموم میشد.

من میموندم با چند صفحه چرت و پرت و پولی که بابت خرید این فایل ها از دست داده بودم.

یکی نبود به من بگه آخه آدم عاقل اگر این ها راست میگن و این راه ها باعث کسب درآمد میشن پس چرا  من نتونستم باهاشون به درآمد برسم؟؟!

چیزی که باعث درآمد میلیونی میشه چطوری میشه هیچ کس نتونه ازش کسب درآمدکنه؟!

 

دیگه کلا نا امید شدم و دست از تلاش کردن برداشتم.

حتی دیگه حوصله کارهای بیهوده سابقم مثل فیلم دیدنو هم نداشتم!

تا اینکه یک روز یکی از دوستانم که برای تحصیل به بلاروس سفر کرده بود باهام تماس گرفت و احوال پرسید و خیلی با همدیگه صحبت کردیم.

در بین صحبت هامون بهم گفت که در بلاروس داره یه سری کارها با استفاده از اینترنت انجام میده و اونجا کسب و کار اینترنتی برای خودش راه انداخته و کارهایی که انجام میده هم خیلی آسونن و تخصص و زمان زیاد هم نمیخوان.

و گفت که اتفاقا این کارها در ایران خیلی خیلی بهتر جواب میده و میشه روزی 1 میلیون تومن و حتی بیشتر ازش درآمد داشت.

گفت خودم هم روزی بین 500 تا 1 میلیون تومن به پول ایران از این کار درآمد دارم و در روز شاید حتی نیم ساعت هم فعالیت نمیکنم!

یک لحظه احساس کردم با یکی از همون تبلیغات مزخرف در اینترنت مواجه شدم یا اینکه دوستم میخواد من رو وارد فعالیت های هرمی و غیر مجاز بکنه.

دوستم برام شفاف سازی کرد که داره در مورد چه چیزی صحبت میکنه.

من هم گفتم باشه یه چند روزی فعالیت میکنم ببینم چطور میشه.

اون چند روز به چند سال تبدیل شد!

چرا باید کسب درآمد از اینترنت را شروع کنیم؟


کسب درآمد از اینترنت دارای بسیاری از مزایا است که می‌تواند جذابیت زیادی برای شروع آن ایجاد کند. در زیر چند مزیت از کسب درآمد از اینترنت را بررسی می‌کنیم:

1. انعطاف‌پذیری: یکی از بزرگترین مزایای کسب درآمد از اینترنت، انعطاف‌پذیری زمانی است که به شما می‌دهد. شما می‌توانید زمان کار خود را بر اساس نیازها و ترجیحات خود تنظیم کنید و به عنوان یک کارآفرین اینترنتی، می‌توانید از هر کجا که می‌خواهید کار کنید.

2. هزینه کم: برای شروع کسب و کار اینترنتی، نیازی به سرمایه بزرگی ندارید. در حقیقت، بسیاری از روش‌های کسب درآمد از اینترنت می‌توانند با هزینه کم یا حتی بدون هزینه شروع شوند.

3. محدودیت جغرافیایی ندارد: با کسب درآمد از اینترنت، شما می‌توانید به مشتریان و مشتریان بین‌المللی دسترسی پیدا کنید، بدون اینکه نیازی به حضور فیزیکی در یک مکان خاص داشته باشید. این به شما امکان می‌دهد تا به بازارهای جدید و بزرگتر دسترسی پیدا کنید.

4. تنوع گسترده: در اینترنت، می‌توانید به انواع مختلفی از روش‌ها و مدل‌های کسب درآمد دسترسی پیدا کنید. از فروش محصولات فیزیکی تا ارائه خدمات مشاوره‌ای، امکانات آموزشی و حتی تبلیغات تبلیغاتی، انتخاب شماست.

5. افزایش درآمد: با کسب درآمد از اینترنت، شما می‌توانید پتانسیل بالایی برای افزایش درآمد خود داشته باشید. با گسترش کسب و کار خود و استفاده از روش‌های مختلف تبلیغات و بازاریابی، می‌توانید درآمد خود را به طور قابل توجهی افزایش دهید.

از طرفی، مهم است به یاد داشته باشید که کسب درآمد از اینترنت نیازمند تلاش، همت و صبر است. بهتر است قبل از شروع، تحقیقات کافی انجام داده و برنامه‌ریزی دقیقی برای رسیدن به هدف خود داشته باشید.

 کسب درآمد فوری از اینترنت

 کسب درآمد فوری از اینترنت

اصلا نمیخوام مثل اون تبلیغات الکی و پوچ که در مورد کسب درآمد در سایت های مختلف وجود داره بزرگنمایی و اغراق کنم و با حرف های قشنگ قشنگ کار رو یه جور دیگه جلوه بدم.

اکثر افرادی که در فضای اینترنت فایل هایی بعنوان آموزش کسب درآمد میلیونی از اینترنت با قیمت بیست-سی تومن به فروش میرسانند اصلا خودشان راه کسب درآمد از اینترنت را نمیدانند و یک فایل مزخرف را به شما میفروشند.

کسی که خودش راه پول درآوردن را بلد نیست چطوری میخواد راه رو به شما یاد بده؟

 من به هزاران نفر این آموزش ها رو ارائه دادم و 98% از این روش راضی و از درآمد عالی لذت میبرند..

کسب درآمد روزی 1 میلیون از اینترنت

ولی بنده از آن زمانی که با این روش ها آشنا شده ام تا الان روزی نبوده است که زیر 500 هزار تومان در روز درآمد داشته باشم.

درآمد بنده از این روش ها بین 500 تا 1/5 میلیون تومان در روز و 30 تا 40 میلیون تومان در ماه است زمانی هم که برای این کارها اختصاص میدهم بین نیم ساعت تا یک ساعت در روز است.

و بقیه اوقاتم در روز را صرف تفریحات مختلف و بودن در کنار خانواده میکنم.

بنده به هیچ وجه قصد بزرگنمایی و اغراق ندارم و اصلا هم کسی را مجبور نمیکنم که حرفم را باور کند.

من این درآمد را دارم و میخواهم روش آن را با هموطنانم به اشتراک بگذارم.

واقعا اگر همه مردم این راه آسان و سرشار از درآمد را میدانستند دیگه کسی اصلا سمت شغل های دیگه نمیرفت!

ولی خب اکثر مردم قدرت جادویی اینترنت را باور ندارند و مثلا وقتی این مطلب بنده رو میبینند با خودشون میگن ولش کن بریم بگیریم بخوابیم!

بنابراین افراد کمی به سمت این کسب و کار های مورد نظر بنده می روند و به همین دلیل پتانسیل کسب درآمدی آنها بسیار بسیار بالاست.

شما هم که دارید این مطلب رو میخونید میتونید این پیشنهاد شگفت انگیز رو قبول کنید و به راحتی از همین امروز به محض دریافت این آموزش کسب درآمد میلیونی خود را شروع کنید، یا میتونید این پیشنهاد رو نادیده بگیرید و به زندگی کسل کننده خود برگردید و تا آخر عمرتون پشیمون باشید و به این فکر کنید که شاید قبول کردن این پیشنهاد وسیله نجات شما بوده است ولی شما آن را به راحتی کنار زدید.

ولی یادتون نره که شما مقصر اصلی این وضعیت بد خودتون و خانواده تون هستید!!!

 

 خب حالا میخواهیم چند مدرک بسیار محکم که واقعیت داشتن ادعا های ما و گوشه‌ای از پتانسیل بالای کسب درآمد از روش های آموزش داده شده در پکیج ما را اثبات میکند و نشان میدهد را خدمت شما سروران گرامی ارائه کنیم.

چطوری از اینترنت کسب درآمد کنیم؟

آنچه که در تصاویر زیر میبینید صفحات و جزئیات مربوط به درخواست های برداشت وجه (واریز درآمد) شخص بنده در  چند زمینه های فعالیتم میباشد که از چند تا از برداشتی های خود عکس گرفتم و اینجا برای شما قرار دادم.

پولدار شدن سریع از طریق اینترنت

ماه اول کسب درآمد

چگونه با یک کلیک پولدار شویم

ماه دوم کسب درآمد

چگونه با اینترنت میلیاردر شویم

ماه سوم کسب درآمد

کسب درآمد اینترنتی رایگان

باز هم تکرار میکنم این درآمد مربوط به روش هایی است که استفاده میکنم و آن را در پکیج آموزشی هم آموزش داده‌ایم.

ثروتمند شدن با موبایل یا لپتاپ

من در ۳ ماه به درآمد ۹۴ میلیونی رسیدم 

شما می تونید با موبایل یا کامپیوتر به درآمد چند برابر بیشتر هم دست پیدا کنید!!!

لازم به ذکر است این عکس ها برای زمانی است که بنده به تازگی شروع به فعالیت در آن روش کرده بودم و زمان زیادی هم از شروع فعالیتم نمیگذشت که توانستم به درآمد مناسبی برسم.

به ترتیب به عکس ها توجه کنید در ابتدا درآمد زیادی نداشته‌ام و درآمدم رفته رفته و بصورت صعودی افزایش پیدا کرده است و به درآمد میلیونی رسیده‌ام.

دلیلش این بود که در ابتدا با استراتژی های مفیدی آشنا نبودم و کارنابلد بودم ولی رفته رفته استراتژی ها و روش های مخصوصی یاد گرفتم و آنها را به کار گرفتم و درآمدم چندین برابر شد.

خودتان حساب کنید ببینید در همان ابتدای فعالیتم به چند میلیون تومان درآمد در ماه رسیده بودم!

 

و خبر خوب این است که تمام این روش ها را در پکیج آموزشی آموزش داده‌ایم تا شما دوستان هم بتوانید یک درآمد عالی داشته باشید.

دوره کسب درآمد اینترنتی درآمد ویژه

 کسب درآمد اینترنتی

این پکیج با تخفیف 100% ارائه میشود!!!

  این دوره آموزشی رو دریافت کنید وبصورت فوری شروع به درآمدزایی کنید. 

 

کسب درآمد در منزل رایگان

 

کسب درآمد اینترنتی با گوشی و لپ تاپ یا کامپیوتر متصل به اینترنت در دوره زیر آموزش داده شده است ، تمام سعی ما این بود این دوره بصورت رایگان به دست شما عزیزان برسد تا به راحتی از محتوای ارزشمند آن استفاده کنید ، کافیست متناسب با نوع سیستم خود دوره مورد نظر را دریافت کنید.

کسب درآمد اینترنتی با لپتاپ

کسب درآمد اینترنتی با موبایل

تاریخ آپدیت پکیج ها  1402 می باشد


راهنمای پرداخت و دانلود



سوالات متداول

نمونه ای از رضایت کاربرانی که پکیج را تهیه کردند

توجه: " تمامی اسکرین شات یا ویس ها با رضایت کاربر در این سایت قرار می گیرد."

برای قرار  دادن ویدئو یا ویس خودتون در اینجا به ادمین ارسال کنید!

کسب درآمد اینترنتی   

کسب درآمد اینترنتی فوری

آموزش تصویری کسب درآمد از اینترنت  بهترین پکیج کسب درآمد اینترنتی

بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی




نظرات




 

کسب درآمد در منزل رایگان

 

کسب درآمد اینترنتی با گوشی و لپ تاپ یا کامپیوتر متصل به اینترنت در دوره زیر آموزش داده شده است ، تمام سعی ما این بود این دوره بصورت رایگان به دست شما عزیزان برسد تا به راحتی از محتوای ارزشمند آن استفاده کنید ، کافیست متناسب با نوع سیستم خود دوره مورد نظر را دریافت کنید.

کسب درآمد اینترنتی با لپتاپ

کسب درآمد اینترنتی با موبایل

  • جمعه ۹ آبان ۹۹
الینا

سلام وقتتون بخیر. ببخشید آیا هنوز هم میشه از این پکیج کسب درآمد کرد؟

و همچنین نکنه باید زیرمجموعه یا رفرال جمع کنیم، آخه من آدم زیاد دورم نیست و نمیتونم از این راه کسب درآمد کنم😕

خیر یک روش جامع هست که این مباحث پیش پا افتاده نیست و شما میتونید تا روزی 2 میلیون درآمد زایی کنید
فرهاد
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

در سایت ******** ****** ****** *** * ***** ثبت نام کنید. 
- میتونین در این سایت در ازای دعوت هر کاربر به سایت 10.000 تومان درآمد کسب کنید که به صورت نقدی قابل برداشته
- دعوت از دوستان از طریق کد و لینک دعوت هست که حتی میتونین بصورت انبوه از طریق پست و ایمیل، استوری و ... نسبت به معرفی کاربر به سایت اقدام کنید. 
- البته فقط همین نیست. شما میتونین تعداد افراد نامحدودی را به سایت معرفی و کسب درآمد کنید. 
سایت در زمینه کار و خدمات فعالیت میکنه یعنی کاربران میتونن هر نوع کار و خدماتی که مورد نیازشون هست (هم خدمات و کارهای درمحل و حضوری و هم کارهای غیر حضوری یا دورکاری) را بصورت رایگان سفارش دهند و کاربران دیگه که توانایی و مهارت انجام کارو دارن میتونن کارو بصورت حضوری یا غیرخضوری انجام بدن و درآمد کسب کنن.
حالا شما اگر کاربر به این سایت معرفی کنین تا یکسال از تمام کارای اونا هم درصد میگیرین. حداقل 2.5 و حداکثر 5% که مبلغ بسیار بالایی خواهد بود در صورتی که شما بتونین شبکه دوستان زیادی را در سایت ایجاد کنید. این یک درآمد انفعالی است که شما هیچ دخالتی در آن ندارید و فقط پیامکهای واریز پورسانت به حسابتان را خواهید گرفت!

پس منتظر چی هستید حتماً ب* ************* رفته و در عر ض 2 دقیقه ثبت نام کنید و اطلاعات خود را تکمیل کنید.

اگر شما صاحب وبلاگ، سایت، رسانه شبکه اجتماعی مثل پیج اینستاگرام یا کانال یوتیوب و تلگرام باشید میتونین با لینک معرف خود برای همیشه به این سایت کاربر معرفی کنید و درآمد کسب کنید. 


اگر کسی بازم سوالی داشت زنگ **** ***********

هادی

سلام. من میخاستم پکیج رو تهیه کنم فقط چند تا سوال داشتم. چون لینکی برای ارتباط نبود اینجا مینویسم. ممنون 

1- ایا این پکیج از این مدل پکیج هایی هست که در مورد رفتار و اخلاق حرف میزنه ؟ 

2- ایا این پکیج نحوه ساختن سایت و تولید محتوا و فروش رو اموزش میده ؟ 

3- ایا بر حسب تخصص هر فرد می توان سایت اینترنتی درست کرد و کسب و کار راه انداخت ؟ و ایا این ها در پکیج اموزش داده میشه ؟ ممنون

اولین و جدیدترین پکیج توی بازار فرصت و از دست نده و همین حالا شروع کنید....
عبدالله

سلام این پکیچ هنوز هم در سال 1402 با تئجه به تحریم ها و فیلترهای موجود جواب میده، سایتتون از کی به روزرسانی نشده؟ به غیر از این صفحه هیچ صفحه دیگه ایی نداره، شماره تماس پشتیبانی به غیر از تلگرام نددارید و ... و این مسائل کمی شک برانگیز است

کاملا چواب میده به دلیل تماس های مکرر شماره برداشته شد 2 اپراتور 24 ساعته در تلگرام پاسخگو هستن
فاطمه

سلام کار را اصلا توضیحی ندادین

و کسی هست هنوز کار کنه؟؟ 

بله الان بیش از 500 نفر در ایران از این روش دارن روزی 1 الی 2 میلیون درآمدزایی میکنند

شاهین

چرا هیچکس جوابگو نیست نه پشتیبانی نه کسی 

24 ساعته پشیبانی در حال پاسخگوییی هست
م

سلام، این چه کاری است که درآمد اینطوری داره؟ روزانه و بالا. واقعا چطور باید قبول کرد که همچین کاری هست؟ الان تبلیغات برا این جور کارا و کلاهبرداری متاسفانه زیاد شده. واقعا چطور میشه از این روش اینجوری درآمد داشت؟ خیلی ها درآمد سالم و قانونی و حلال براشون مهمه. این اینطوره؟ میشه کامل توضیح بدید

کاملا سالم و قانونی در دسترس همه قرار دادیم تا از شر کلاه برداری در امان باشید یکی از اولین پگیج های سالم هست
روژانه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

بچه ها هر کس خریده لطفا به ایدی تلگرامم بگه چطوریه اصن چه کاریه و اینکه راضیه یا نه خواهش میکنم🥺

ایدیم **********

پیام دادیم
روژانه

بچه ها هر کس خریده لطفا به ایدی تلگرامم بگه چطوریه اصن چه کاریه و اینکه راضیه یا نه خواهش میکنم🥺

محمد مبین کشاورز خواه

سلام من پول بسته دادم ولی فایل بسته برام باز نمیشه می‌خوام پارت ها رو دانلود کنم ولی دانلود نمیشه

پشتیبانی بسته رو برای شما ارسال کرد موفق باشید.

24 ساعته آماده خدمت رسانی 
مهدی

سلام خسته نباشید

یک سوال داشتم؟

میخواستم ببینم من که از موبایل استفاده می کنم آیا میتونم از پکیج کامل کسب درآمد قیمت ۱۶۰ هزار تومان است خریداری کنم یا باید پکیج مخصوص موبایل که قیمتش ۱۲۰ هزار تومان است رو خریداری کنم؟

مهدی اسپرت

با سلام 

من هر کاری کردم نشد انلاین پرداخت کنم 

فردا میخوام از عابر بانک بزنم 

عکس واریزی رو برای کی داخل تلگرام بفرستم ؟ 

شماره پشتیبانی نزاشتین سلطان

حسن

سلام ببخشید در سال ۱۴۰۱ با فیلتر شدن اینستاگرام  این  روش‌ها  جواب میدهد واینکه چه ضمانتی وجود دارد که سرمان کلاه نرود خیلی معذرت میخواهم

 

 

سلام

سلام کاراینترنی  مناسب ناشنوای هستیم 

AmirSJW

سلام میخواستم ببینم هنوزم از این پکیج میشه درآمد داشت؟

بله مثل ثبل درآمد داره ، میتونید استفاده کنید
سعید

سلام من پکیج رو خریداری کردم ولی هنوز آموزش هارو دریافت نکردم لطفا راهنمایی کنید

به پشتیبانی پیام بدید در تلگرام راهنمایی کنند
زهرا

سلام خیلی ممنون از دوره خوبتون امروز بعد از ۵ روز درآمدم ۳۹۰ هزار تومان 

و خیلی حال خوبی دارم هر روز هم طبق گفته های شما بهتر میکنم

پول

سلام

آیا این طرح همچنان درامد زاست

بله دریافت کنید
علیرضا

سلام بنده روش کسب درامدی که نمونش رو در سه ماه رو گذاشتید میخوام

مهدی

سلام وقت بخیرمن پکیج باموبایل روخریدم ولی چیزآموزشی ندیدم فایل دریافت نکردم چه کاری بایدانجام بدم برای درامد

مهدی

سلام وقت بخیرمن پکیج باموبایل روخریدم ولی چیزآموزشی ندیدم فایل دریافت نکردم چه کاری بایدانجام بدم برای درامد

مهدی

سلام وقت بخیرمن پکیج باموبایل روخریدم ولی چیزآموزشی ندیدم چه کاری بایدانجام بدم برای درامد

مهدی

سلام وقت بخیرمن پکیج باموبایل روخریدم ولی چیزآموزشی ندیدم چه کاری بایدانجام بدم برای درامد

مهدی

سلام وقت بخیرمن پکیج باموبایل روخریدم ولی چیزآموزشی ندیدم چه کاری بایدانجام بدم برای درامد

عباس غلامی ثانی

من پکیجتونو خریداری کردم ولی تا الان درامدی نداشتم لطفا جواب بدید

 

علی

با سلام این پکیج برای چند سال پیش هستش .

خواستم بدونم آیا برای سال جدید هنوز میشه به اون درآمدی که گفتین رسید و آیا اون روش خاص خودتون هم هنوز کاربردیه یا خیر؟ممنون از پاسختون

عباس

ببخشید من پکیج کامل رو خریداری کردم ولی الان موندم زیاد سر در نیاوردم میشه کمک کنید

رضا

شما پکیج رو به رایگان بدین. به درامد که رسیدم چند برابر قیمت پکیج رو بهتون میدم.خودتون گفتین بضیا حتی هزار تومن هم نمیتونن پرداخت کنن. پس چجوری مبالغ شما رو پرداخت کنن؟

میلاد هویدا

 سلام من حدسم اینه که من با خرید این پکیج باید در تلگرام باید شروع به عضوگیری کنم درسته 

کاربر زشت

این روش الانم میشه درآمد کسب کرد؟ 

سلام بله
عباس

قبل خرید میخاستم بدونم کارش چطوریه و باید چه کاری انجام بدیم

انوشه

سلام روز بخیر

بنده چه طوری می تونم از طریق تلگرام با شما در ارتباط باشم ؟ مثل بقیه دوستان

امیر

واقعی هست 

Sara

سلام شماره پشتیبانی را لطف می کنید

حسین

سلام من این پکیج رو خریدم اما متاسفانه فیلم های آن صدا ندارند و حش خش میکنند و یک فیلم هم کلا باز نمیشود. لطفا هرچه سریع تر جواب منو بدین.

شایان

درودبرشماوقت بخیرمن امروزصبح خریدکردم اماهنوزپکیجو دریافت نکردم لطف میکنید راهنمایی کنیدباید چکارکنم ممنون میشم.

رضا

سلام این کار مربوط ب اینیستا گرام هست؟؟

حسن ریگی

اگر صددرصددرامد را باشه من شرکت میکنم.ولی هنوز شک دارم.

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز. شما اگر اصولی کسب و کار اینترنتی خودتونو راه اندازی کنید مطمئن باشید 100 درصد به نتیجه میرسید

در این پکیج ما 0 تا 1000 کسب درآمد رو دقیق توضیح میدیم و شما کافیه فقط گفته های ما رو اجرا کنید  
هسن

بیشتر فکر میکنم کاش زود تر این پکیج رو دریافت میکردم

100 درسته دوست گرامی به چه مقدار درامد رسیدید؟
ممد

سلام اپدیت جدید خیلی بهتر شده مطالب و روش های  بهتری رو مغرفی کردید ممنون  

خواهش میکنم 
مبین

خدا خیرتون بده واقا خیلی پکیج خوبی بود من الان از موبایل روزی 200 تا 400 تومان کسب درآمد میکنم مرسی 

حالا مطمئن باشید جای  پیشرفت دارید فقط بیشتر تلاش کنید 
محمد

سلام ؛ پکیج ها همین 3 تا هستن ؟

 

سلام پکی های اصلی و کلی هستن که 100 درصد کسب درآمد رو آموزش میدهند
علی رضا

سلام دوست عزیز از کشور های دیگه هم میشه این کار رو انجام داد 

بله 100 درصد
یاسین

اگه میشه به خاطر ماه رمضان یه تخفیف ویژه بدید 

محمد

سلام چطوری میتونیم ثبت نام کنیم

Ali

سلام  خوبید خواستم بدونم چرا نمیشه خودمون از اینترنت پول در بیاریم

تیری در تاریکی

سلام من دارم پول لباس عیدمو پای این کار می‌گذارم اگه الکیه بگید این کارو نکنم واینکه در پکیچ موبایل کار هاش نیاز به تایپ یا ترجمه و اینا که نیست

مهدیس

سلام بعد از واریز پول چطوری باید پکیج رو دانلود کنم؟

مهدیس رجبی

سلام جناب من ۱۸ سالمه و قصد دارم که کسب درامد کنم 

فقط یه سوال برام پیش اومده ک بعد از واریز پول چطوری باید پکیج رو دانلود کنم؟اگه میشه پاسخ بدید ممنون میشم با تشکر

مهدیس رجبی

سلام جناب من ۱۸ سالمه و قصد دارم که کسب درامد کنم 

فقط یه سوال برام پیش اومده ک بعد از واریز پول چطوری باید پکیج رو دانلود کنم؟اگه میشه پاسخ بدید ممنون میشم با تشکر

فاطمه

سلام عالی بود خدا خیرتون بده همون طور که در کسب درآمد موبایلی گفته بودید انجام دادم و الان در روز دوم 324 هزار تومان درآمد کسب کردم مرحله سوم رو دام انجام میدم 

تشکر موفق باشید
علی

عالی بود ،ولی چرا راه ارتباطی با آ

استاد در پکیج نیست

 

الان روزی ۲۰۰ هزار درآمد دارم،می خواستم ،از ایشون تشکر کنم،واقعا تا الان که پول پکیج در آمده،ممنون،

راه ارتباطی ما در ایمیل زیر 
froshtel@gmail.com
علی

سلام،۴ روزه که آموزش موبایلی کسب درآمد رو را خرید کردم،با قرض گرفتن ،اما متاسفانه درآمدی کسب نکردم ولی امید دارم،

برای پشتیانی و ارتباط با استاد ،یک راه ارتباطی معرفی کنید ممنون

امید دارم که حداقل روزی ۲ میلیون درآمد در بیارم در آبنده،فقط یک شماره برای ارتباط می خوام،اگه بگید ممنون

سلام روش های گفته شده رو به درستی انجام نداید 

به ما پیام بدید تا راهنمایی کنیم

راه ارتباطی ما در ایمیل زیر 
froshtel@gmail.com


علی

سلام،آیا میشود به روزی ده ساعت کار به درآمد روزانه ۳ تا ۰هار میلیون رسید،،چون پول این آموزش رو دارم از یکی می گیرم ،اگه نتیجه داره ،بخرم،اگه نداره بگید،چون خیلی نیاز دارم،راهنمایی کنید،.

پکیج شامل هر دو روش ‌‌کامپیوتری وموبایلی میشه؟

و ساعت آموزش پکیج چقدر،و بعد چند روز می توان درآمد زایی رو تجربه کرد؟

سلام بله با توجه به نوع دستگاه شما یعنی موبایل یا کامپیوتر و استفاده از هر چهار روش یا تکی میشه روزانه درآمد عالی رو تجربه کرد

پکیج شامل هر دو روش هست

روز 3 میشه شروع به درآمدزایی کرد
علی

سلام،آیا میشود به روزی ده ساعت کار به درآمد روزانه ۳ تا ۰هار میلیون رسید،،چون پول این آموزش رو دارم از یکی می گیرم ،اگه نتیجه داره ،بخرم،اگه نداره بگید،چون خیلی نیاز دارم،راهنمایی کنید،.

پکیج شامل هر دو روش ‌‌کامپیوتری وموبایلی میشه؟

و ساعت آموزش پکیج چقدر،و بعد چند روز می توان درآمد زایی رو تجربه کرد؟

سلام بله با توجه به نوع دستگاه شما یعنی موبایل یا کامپیوتر و استفاده از هر چهار روش یا تکی میشه روزانه درآمد عالی رو تجربه کرد

پکیج شامل هر دو روش هست

روز 3 میشه شروع به درآمدزایی کرد
حسن

حداقل سیستم مورد نیاز برای شروع کسب درآمد چیع 

 

حداقل یک کامیپیوتر یا یک موبایل اندورید 

که به اینترنت وصل باشن همین
فاطمه

سلام خوبید اگه میشه مدت تخفیف ها رو بیشتر کنید

تخفیف تا پایان امشب تمدید شد موفق باشید
فادر ایران

سلام
خیلی از سایت ها تبلیغ میکنند با روزی 1 یا 2 ساعت درآمد میلیونی در روز داشته باشید پکیج های خیلی گرونی هم دارند آیا ادعای این سایت ها درسته؟

سلام ببینید دوست عزیز پکیج هایی که به قیمت 500 هزار  الی 2 میلیون هست در سایت های مختلف به فروش میرسه همگی کپی پکیج های ما  هست و دارن بدترین روش کپی میکنن و بزودی باهاشون برخورد میشه 
اما شما میتونید با قیمت اصلی از سایت ما تهیه کنید

رضا

من  می خوام بدونم بسته آموزشی شما، آموزشی مثل olymo trade یا expert option یا امثال اینها هست؟

خیر این موارد نیست و  نیازی نیست علوم مختلف تجارت و ... رو بلد باشید
هانیه

سلام خوبید فقط خدا خیرتون بده

سلام خواهش میکنم همچینین
لیلا

سلام تشکر ایشالله همیشه شاد و موفق باشید

سلام شما و خانواده محترمون همینطور
محمد جباری

جباری هستم از لرستان بنده 34 سالمه و کار ندارم میخوام بدونم آیا با جدیت شروع کنم با روش شما در یک ماه چقدر میشه درآمد کسب کرد و الان پکیج شما رو تهیه کردم و امیدوارم جواب بده 

 

سلام عرض میکنم خدمت شما سرور گرامی

عرض کنم که کاش زود به سایت ما می اومدید و تا الان یک کسب و کار اینترنتی داشتید ولی الان هم خیلی کار خوبی انجام دادید که اومدید و همین جدیت شما خیلی عالی هست 
با روش هایی که ما در پکیج ارائه میدیم شما میتونید روزانه از 500 هزار تومان الی 2 میلیون کسب درامد داشته باشید 
ولی با همین جدیت به پیش برید و مراحل رو کامل انجام بدید

موفق باشید
تیک تاک

سلام فقط پیام دادم بگم من قبلا زیاد میترسیدم که نتونم یوقت یاد بگیرم و پول در بیارم ولی واقعا آسون تر از این حرفا هست توی 2 روز 890 هزار تومان کسب درآمد کردم و الان خیلی خوشحالم که شروع کردم و همینطور نگا نکردم مرسی

سلام  اراده قوی شما باعث شده به درآمد خوب برسید 


هادی خورشیدی

سلام آقا من دیشب شروع کردم به نظرتون تا کی میتونم به درآمد برسم ممنونم پاسخ بدید

سلام وقتتون بخیر آقا هادی خوش حالیم که به جمع ما اومدید 

اول بصورت کامل آموزش ها رو ببنید و هر وقت تموم شد از ابتدا شروع کنید  در همون روز اول می تونید از 30 الی 800 تومان کسب درآمد کنید این بستگی به مدت زمان کارتون داره
موفق باشید
هدیه

سلام خوبید من مدرک ندارم یعنی درس زیاد نخودم منم میتونم پول در بیارم؟

بله ما برای افرادی که حتی تحصیلات بالایی هم ندارن این امکان رو فراهم کردیم تا شروع به کسب درآمد کنند
Yasser

Khob bod

سلام تشکر از نظر شما
حسین

سلام مرسی واقعا

الان روزی ۳۵۰ الی ۵۰۰ تومان درآمد دارم 

می‌خوام بگم اول خیلی می‌ترسیدم اما الان خیلی خوشحالم که موفق شدم

خدا بیشترش کنه 

جسارت کنید به همه چی میرسید 
هستی

سلام. خسته نباشید. می خواستم بدونم روشی که توضیح دادین چیزی مثل آلیمپ ترید یا اکسپرت آپشن یا جیزی مثل همیناست. خواهشن در صورت امکان جواب بدید. چون اگه اینی باشه که من میکنم خودش نیاز به سرمایه اولیه داره. تازه اگر با زیان روبه رو نشیم اینم با وضعیت قیمت دلاری که هست. منتظر جوابتون هستم.ممنون.

سلام کی گفته این پکیج المپ ترید هست یا ...
ما روش کسب درآمد در ایران رو آموزش میدیم بدون ریسک و کاملا قانونی 

همین الان پکیج رو دریافت کن و اصلا هم نیاز به خرید یا سرمایه گذاری نداره
MOOHAMAD
با سلام خسته نباشید استاد نازنین عالی بود خیلی ممنون بابت این پکیج با ارزش امیدوارم یک روز بتوانم این لطف شما رو جبران کنم
خواهش میکنم دعامون کنید
علیرضا گلکار
سلام ...آقا این بستتون حرف نداره خیلی خیلی خیلیییییی عالیه .فقط یه چیزی من گوشیمو ریست کردم همه چیزش پاک شد میشه دوباره برام بفرستیدش ؟!!لطفا بفرستید تا همه روش هارو انجام بدم
بله بصورت خصوصی ایمیل بزنید تا بسته رو به ایمیلتون بفرستیم
حامد
سلام استاد عزیزم من چند روز به سایتتون سر میزدم و فکر میکردم مثل بقیه سایتا سرکاریه تا اینکه اسکرین شات درآمدتون رو دیدم و بسته رو خریدم ...... اومدم اینجا تا هم از شما تشکر کنم هم به بقیه بگم که توی خرید این بسته تردید نکنند چون در لحظه ی اول پخش ویدیوی آموزش متوجه بی نظیر بودن این آموزش میشند ....... اصلا باورم نمیشد اینطور روشی وجود داشته باشه و مرسی از شما که به ما یاد دادید و پله ای شدید تا به آرزوهامون برسیم..... دوست دار شما حامد
سلام آقا حامد خوشحالم که اعتماد کردی و بسته رو تهیه کردی و حالا یک درآمد عالی دارید پس به دوستانتون هم ما رو معرفی کنید
زهرا بانو

سلام خیلی وقت بود که دنبال یک راه برای کسب درآمدبودم که خدوارو شکر سایت شما رو پیدا کردم و باروش شما الان روزی 500 هزار تومان کسب درآمد دارم تشکر

خواهش میکنم  امیدوارم بیشتر هم بشه با پشتکار و تلاش خودتون
جوادخرم

سلام با وجود کرونا این بهترین روشی هست که میتونیم در منزل انجام بدیم و کسب درآمد کنیم

بدون خروج از منزل بدون سرمایه همین الان میتونید بهترین روش رو شروع کنید 
کینگ

سلام خیلی تشکر بسیار حرفه ای بود

خواهش میکنم تشکر از اینکه نظراتتون رو مطرح کردید
ممدرضا

سلام من 14 سالمه میتونم این روش کار رو شروع کنم؟

بله اگه یک حساب بانکی دارید میتونید از این روش کسب درآمد کنید همین!
طاها

سلام خسته نباشید پکیج فوق العاده ای بود تشکر

خواهش میکنیم
ناهید

واقعا خدا شما رو سر راه من قرار داد بصورت اتقاقی وارد سایتتشون شدم و با توکل به خدا پکیج رو خریداری کردم الان روزی 500 تومن حداقل درآمد دارم کل بدهی ها رو دادم الان هم دارم پول جمع میکنم ماشین بخرم 

 

 

الحمدالله که شما هم تونستید به این درآمد عالی برسید

خدا داره شما رو راهنمایی میکنه ولی شما باید آگاه باشید و شروع کنید
صادق

سلام وقت بخیر من دیشب پکیج کسب درآمد با موبایل رو دریافت کردم واقعا آموزش گام به گام و جامع ای دارید دیشب اموزش رو دیدم و امروز شروع به کسب درآمد می کنم تشکر

ممنون بله با قدرت شروع کنید
سارا

سلام از کجا معلوم ک  بعد از پرداخت پکیج رو میتونم دانلود کنم

دوست عزیز ما درگاه پردخت زرین پال داریم  و این به این معنی هست که همه مراحل پرداخت تا دانلود قانونی هست 
جواد حسینی

سلام خیلی ممنون از درآمد ویژه و بسته های فوق العاده کسب درآمد راستش من فقط موبایل داشتم و بعدش با درآمدی که کسب کردم الان 2 تا لپتاپ خریدم مرسی 

دوتا پکیج رو دریافت کردم عالی بووووود

سلام تشکر از اعتماد و اراده عالی که داشتید
ناشناس

خیلی روش خوبی بود سپاس گذارم

خواهش میکنم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

افراد آنلاين:
نقشه سايت یک آکادمی تمامي حقوق متعلق به سايت درآمد ویژه دانلود سریال جدید ایرانی مي باشد